Preludio - ciocolata neagra, cu lapte si alba


Informatii utile



Ciocolată de înaltă calitate pentru.

PRELUDIO reprezintă o gamă vastă de ciocolată neagră, cu lapte și albă pentru utilizare industrială sau producție specializată.

Varietățile fundamentale ale ciocolatei sunt:

CIOCOLATĂ NEAGRĂ
CIOCOLATĂ CU LAPTE
CIOCOLATĂ ALBĂ

Fiecare dintre aceste calități pot fi produse cu diferite cantități de grăsimi totale (unt de cacao - grăsimi de lapte - ulei de alune de pădure); din punct de vedere comercial, cantitatea de grăsimi totale este exprimată în procente, având valori minime și maxime e.x: 26-28, 28-30, 30-32, 32-34 etc. Valorile sunt importante deoarece determină atât vâscozitatea cât și nivelul de preț al ciocolatei la care vă așteptați. Ciocolatele cu valori cuprinse între 26-28, 28-30 și 30-32 au o vâscozitate ridicată și sunt folosite aproape exclusiv în produsele modelate, ouă de ciocolată și batoane, pe când cele aflate în intervalul 34-36 sau mai sus tind să fie folosite pentru glazurare. Ciocolata în intervalul de 32-34 poate fi folosită în ambele metode. Pe lângă conceptul de vâscozitate, un alt concept important este cel de “rezistență”, concept ce poate fi explicat ca tendința ciocolatei lichide de a nu aluneca sub influența efectului propriei greutăți. De exemplu, o „rezistență” ridicată înseamnă că ciocolata nu curge, fiind astfel potrivită pentru ouăle de Paște. După ce a fost ales tipul de ciocolată, se pot selecta mai apoi ceilalți parametrii care determină caracteristicile produsului.

Acestea sunt:
•     conținutul de cacao
•     culoare, gust, miros
•     finețea măcinării

Pentru a obține un produs finit de o calitate înaltă, rețeta și ingredientele nu reprezintă totul, finețea măcinării și conșarea joacă un rol important.

Ambalaj:

10 kg cutii conținând 2x5 kg cutii.

Adauga in lista

  • Cantitate:
Acest website folosește cookie-uri proprii și ale unor terțe părți pentru a personaliza conținutul și pentru a analiza traficul pe www.azariafood.ro. În plus, partenerii noștri de social media, de publicitate și de analiză pot avea informații despre felul în care folosești site-ul, aceștia putându-le combina cu alte informații pe care le-ai furnizat sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor online.