Cariere

FACTURARE și CLIENT SERVICE

Rolul postului:

Oferă suport clienților în preluarea și facturarea comenzilor.

Responsabilități (CE are de facut):
• Emite și gestionează diverse documente (facturi, avize, dispoziții de plată, bilete la ordin etc.)
• Procesează comenzile către furnizori și transmite clienților detaliile privind livrarea.
• Derulează activități specifice de secretariat (corespondență clasică și electronică, necesarul de comsumabile, expedieri poștale, confirmări de primire etc.);

Competențe specifice (CUM face lucrurile):
• abilități de organizare și prioritizare a sarcinilor
• atenție la detalii
• orientare spre rezolvarea problemelor
• abilități de comunicare scrisă și orală


Cerințe:
• caracter integru
• minim 2 ani experiență pe responsabilități similare
• cunoștințe de operare PC: Word, Excel, email
• limba engleză sau italiană nivel avansat (scris, vorbit, citit)
• operare SAGA sau alte sisteme similare (constituie avantaj)

Beneficii:
• salar fix + bonusuri în funcție de realizări
• al 13-lea salar
• bonuri de masă
• bonuri cadou
• conditii excelente de lucru
• ambient calm, plăcut